Wednesday, August 23, 2006

breakfast reading



* Nuevo estilo - for some reason, I'm addicted to interior design magazines. This one caught my eye because it had an article about painting your house and the effect of wall colors.
* Love of Quilting - thanks, Amanda, for being so generous :)
* Country Living (UK ed.) - the first issue I've ever bought. It makes me want to move to the countryside and be a farmer. Ok, maybe not a farmer but definitely any of the women featured in the 2006 rural enterprise women awards stories. Such great stories, especially the one about 7 year old Molly Capel, who makes softies and quilts, and already has her own company - amazing, isn't it ?
* Boden catalogue - can't get enough of this catalogue. I've already ordered this tank top (couldn't resist, I'm such a tank top girl !) but every time I browse it I find something else I want to get.



* from the Country Living issue: I love, love this lampshade. It's by Helen Rawlinson and her designer lampshades are amazing.
* from the Boden catalogue: T., did you notice this was shot inside the Pastéis de Belém ?
 

6 comments:

miriam said...

=)))) ahahahahha... eu igual! ;)
sempre fui viciada em revistas destas e agora que comprei casa...
enfim, tens que ver a elle decoration (uk)... muito boa... e mais algumas que quando chegar a casa vejo o nome ;)

=)*

fantasma said...

Tank top girl! :op
Eu fujo das papelarias para não comprar as revistas todas... :s

The Crafty Weasel said...

Ah eu tambem tenho o vicio das revistas de decoracao, nuevo estilo e el mueble sao duas das minhas preferidas!! De tal modo, que aqui ha uns meses decidi mudar de carreira completamente, e estou a fazer um diploma em design de interiores!

macati said...

Olá!
eu bem tento fugir das papelarias como a fantasma mas dá-me uma branca qualquer e quando dou por mim já lá estou com pelo menos 1 revista na mão... e depois vou para 1 café próximo fazer a 1ª folhadela rápida só para preparar os meus olhos para a 2ª folhadela que vou prestar mais atenção... bjnhs, manela

Teresa said...

Tipo Country Living mas francesa tens a "campagne decoration" ( acho) que parecia tão gira como as country livings - e tb prefiro a UK, a US é mais down-to-earth mas os anuncios irritam.

E sim, reparei nos pasteis - e acho que consigo identificar mais uns sitios, incluindo claro dentro do 28 ( que para heréticos que fazem lurk por aí, O 28 em Lisboa é o eléctrico não autocarro que até pode ter esse numero mas nunca será O)

anywhere_Smile said...

Engagement much more experience pandora jewelry from then on become the most accepted by pandora bead new couple.Engagement ring is the expression among Pandora charms love plus association in which twosome shares. Generally buy Pandora indicates love and purity and as such people would delight discount pandora the diamond turning into for such particular and special pandora sale relationships. Solitaire diamond rings are outstanding for pandora earrings engagements. Expert artisans make that gemstones far cheap pandora earrings more attractive giving them special cuts. Towards the effort comes pandora sets to pay for jewelry for Mom you will notice jewelry has become cheap pandora sets optimum novelties you can still give your mom.